Publikasjoner
Økt verdiskaping gjennom differensierte markedsstrategier? En studie av SMB’er i sjømatnæringen i Hardangerfjorden
Inger Beate Pettersen, James Hosea og Bernt Aarset
R21/07
Samkjøringsmodellen: En oversikt med vekt på økonomisk tolkning
Finn R. Førsunda, Birger Mob, Balbir Singha, Ove Wolfgangb(aSNF - bSINTEF)
R30/05
Strategisk bruk av insentiver ved lederavlønning - Sammenhengen mellom teoretiske bidrag og praksis i Telenor Mobil
Kristin Anita Gaasøy
R36/05
Analyser og simuleringer i inntektsrammereguleringsmodellen for nettbransjen fra 2007
Thomas Haave Askeland og Bjørn Fjellstad
R14/07
Endring av profesjonell identitet - Helsereformens krav til økonomisk kunnskap blant de medisinske lederne
Håkon Tuv Dalland og Knut Sørngård
R13/07
Beyond Budgeting i Statoil - En analyse av implementering og bruk av nye prinsipper for virksomhetsstyring
Kjersti Ressem Grostad
R12/07
Globetrotterne - Norsk økonomi i en verden med fri handel, arbeidsvandring og internasjonaliserte bedrifter
Kjetil Bjorvatn, Victor D. Norman, Linda Orvedal, Stig Tenold i samarbeid med Jan I. Haaland og Hans Jarle Kind
R11/07
Midtveisevaluering av Arena-programmet
Stig-Erik Jakobsen, Knut Onsager, Aksel Rokkan og Torstein Nesheim
R01/07
Ownership relations and cooperation in the Norwegian power market
Balbir Singh and Frode Skjeret
R35/06
Økonomisk analyse av behandling av MS-pasienter med Tysabri® i Norge
Bjørn Svendsen, Jan Harald Aarseth, Harald Nyland og Kjell-Morten Myhr
R09/07