Publikasjoner
						Økt verdiskaping gjennom differensierte markedsstrategier? En studie av SMB’er i sjømatnæringen i Hardangerfjorden
						
					Inger Beate Pettersen, James Hosea og Bernt Aarset
						R21/07
								
					
						Samkjøringsmodellen: En oversikt med vekt på økonomisk tolkning
						
					
					
					Finn R. Førsunda, Birger Mob, Balbir Singha, Ove Wolfgangb(aSNF - bSINTEF)
						R30/05
								
					
						Strategisk bruk av insentiver ved lederavlønning - Sammenhengen mellom teoretiske bidrag og praksis i Telenor Mobil
						
					
					Kristin Anita Gaasøy
						R36/05
								
					
						Analyser og simuleringer i inntektsrammereguleringsmodellen for nettbransjen fra 2007
						
					Thomas Haave Askeland og Bjørn Fjellstad
						R14/07
								
					
						Endring av profesjonell identitet - Helsereformens krav til økonomisk kunnskap blant de medisinske lederne
						
					Håkon Tuv Dalland og Knut Sørngård
						R13/07
								
					
						Beyond Budgeting i Statoil - En analyse av implementering og bruk av nye prinsipper for virksomhetsstyring
						
					Kjersti Ressem Grostad
						R12/07
								
					
						Globetrotterne - Norsk økonomi i en verden med fri handel, arbeidsvandring og internasjonaliserte bedrifter
						
					
					
					Kjetil Bjorvatn, Victor D. Norman, Linda Orvedal, Stig Tenold i samarbeid med Jan I. Haaland og Hans Jarle Kind
						R11/07
								
					
						Midtveisevaluering av Arena-programmet
						
					Stig-Erik Jakobsen, Knut Onsager, Aksel Rokkan og Torstein Nesheim
						R01/07
								
					
						Ownership relations and cooperation in the Norwegian power market
						
					Balbir Singh and Frode Skjeret
						R35/06
								
					
						Økonomisk analyse av behandling av MS-pasienter med Tysabri® i Norge
						
			Bjørn Svendsen, Jan Harald Aarseth, Harald Nyland og Kjell-Morten Myhr
						R09/07
								
					