Publikasjoner
Brand and Customer Experience in Service Organizations: Literature Review and Brand Experience Construct Validation
Siv Skard, Herbjørn Nysveen and Per Egil Pedersen
A09/11
Media Plurality, News Customization and the Intensity of Readers’ Political Preferences
Armando J. Garcia Pires
A53/10
Organisering av transaksjoner mellom bemanningsbedrifter og kunder
Torstein Nesheim og Ruth Rørvik
R02/11
Samfunnsøkonomisk analyse av næringspolitiske virkemidler overfor reiselivsnæringen
Kåre P. Hagen, Leif Hem, Nina Iversen, Egil Kjerstad og Karl R. Pedersen
R03/11
Subsea bedriftenes regionale forankring. Funn fra en spørreundersøkelse gjennomført blant subsea bedrifter i Hordaland
Stig-Erik Jakobsen og Arnt Fløysand
A48/10
Capital Structure and International Debt Shifting: A Comment
Jarle Møen, Dirk Schindler and Guttorm Schjelderup
A03/10
Self service technology: An overview of existing research
Herbjørn Nysveen and Per E. Pedersen
A05/11
Corporate Social Responsibility (CSR): A Participatory Approach to Implementing CSR in a Cluster
Heidi von Weltzien Høivik and Deepthi Shankar
R28/10
Kunnskapsutvikling i leverandørnettverk. Sertifiseringsregimet som kilde og hinder til kunnskapsutvikling
Stig Arne Lærkerød
R21/10
NORSK-RUSSISK SAMARBEIDSSELSKAP Betydningen av nasjonale rammevilkår for organisering og ledelse av et internasjonalt joint venture
Trygve Wiese-Haugland
R18/10
Large firm dynamics on the Nordic-Baltic scene. Implications for innovation and growth
Pontus Braunerhjelm, Torbjörn Halldin, Per Heum, Tarmo Kalvet, Mika Pajarinen, Torben Pedersen and Pekka Ylä-Anttila
R01/10