Publikasjoner
						Do advertisers or viewers decide TV channels’ programming choice?
						
					Øystein Foros, Hans Jarle Kind og Guttorm Schjelderup
						A43/10
								
					
						Making the Transition from a Multi-domestic to a Glocal Strategy
						
					Paul Gooderham and Rune Rønning
						A16/09
								
					
						Merger simulations with observed diversion ratios
						
					Lars Mathiesen, Øivind Anti Nilsen og Lars Sørgard
						A46/10
								
					
						The economics of social networks: the winner takes it all?
						
					Kenneth Fjell, Øystein Foros og Frode Steen
						A42/10
								
					
						WiMP – Styring av verdinettverk og digitale forretningsmodeller – en casestudie
						
					
					Stine Grønnerud Huseklepp og Ole-Jon Nordgård Lund
						A41/10
								
					
						Nedbemanning og omstilling i store norske mediebedrifter - drivkrefter, trender, utfordringer
						
					Ruth Rørvik og Torstein Nesheim
						R02/10
								
					
						Multinasjonale selskapers skattemessige tilpasning av kapitalstruktur. En empirisk studie av norsk og britisk kontinentalsokkel
						
					Bjørn Kristian Nielsen og Øyvind Våge Nilsen
						A45/10
								
					
						Evaluation of the Norwegian R&D tax credit scheme
						
					Ådne Cappelen, Erik Fjærli, Frank Foyn, Torbjørn Hægeland, Jarle Møen, Arvid Raknerud og Marina Rybalka
						A36/10
								
					
						R&D investment responses to R&D subsidies: A theoretical analysis and a microeconometric study
						
					Tor Jakob Klette og Jarle Møen
						A33/10
								
					
						Optimal merverdibeskatning av mediemarkeder: En tosidig analyse
						
					Ørjan Robstad og Øyvind Hagen
						A32/10
								
					
						Empirisk undersøkelse av konkurransen i dagligvaremarkedet. Anvendelse av diversjonsrater for fusjonsvurdering
						
					
					Nina Halleraker og Grethe Wiig
						A24/10
								
					
						An exploration of Global Leadership Development Programmes of Norwegian MNCs
						
					
			Yifei Han and Henriette Linstad
						R16/10