Publikasjoner
Hotelling Competition with Multi-Purchasing: Time Magazine, Newsweek, or Both?
Simon P. Anderson, Øystein Foros og Hans Jarle Kind
A21/10
Price Coordination in Two-Sided Markets: Competition in the TV Industry
Hans Jarle Kind, Tore Nilssen og Lars Sørgard
A20/10
Relasjoner mellom bedrifter i marin sektor i Hordaland og FoU-institusjoner
Stig-Erik Jakobsen
A39/09
Are Pharmaceuticals Still Inexpensive in Norway? A Comparison of Prescription Drug Prices in Ten European Countries
Kurt Richard Brekke, Tor Helge Holmås and Odd Rune Straume
R08/10
Evaluering av tilskuddsordning for helse- og rehabiliteringstjenester. Delrapport 3
Tor Helge Holmås og Egil Kjerstad
R07/10
Determinants of Long‐Term Bank Relationships. An empirical study of the Norwegian bank market
Robert Christensen og Sindre Johansen
R04/10
Discipline networks in Statoil: Outcomes, success factors and challenges for network leaders
Torstein Nesheim og Karen M. Olsen
A19/10
Managing the Expatriation Cycle: Ideals and Realities. A Case Study of the Norwegian MNCs Jotun and Statoil
Samia Lababde Cury og Thor Robert Groven Olsen
R06/10
Prinsipiell vurdering av nytte-kostnadsvirkninger i form av ”mernytte” som ikke fanges opp i dagens metoder og praksis for nytte-kostnadsanalyser i samferdselssektoren
Kåre P. Hagen (red.)
A15/10
Service innovation challenges at the policy, industry, and firm level: A qualitative enquiry into the service innovation system
Per E. Pedersen og Herbjørn Nysveen
A10/10