Publikasjoner
Mergers in two-sided media markets: pricing- and welfare implications
Jesper Meyer Hatletveit and Ole-Jakob Smørdal Lillestøl
A24/11
Empirisk undersøkelse av konkurransen i markedet for sports- og fritidsutstyr. Anvendelse av diversjonsrater i markedsavgrensning
Therese Enersen Thorallsson
A04/11
Konsekvensar ved ulike typar strukturering/kapasitetstilpassing i pelagisk sektor
Nils-Arne Ekerhovd og Stein Ivar Steinshamn
R15/11
Bedriftenes erfaringer med VRI-satsingen i Hordaland
Stig-Erik Jakobsen, Olav C. Efskin Løken, Erling A. Christiansen og Bård Vestøl Birkedal
R27/10
Utnytting av kraftkundar i sluttbrukarmarknaden. Analyser av konkurransetilhøvet mellom norske kraftavtalar
Bjarne Bjørkevåg Sunde
A30/11
Hvordan finansiere journalistikk? –Jakten på bærekraftige forretningsmodeller i en digital hverdag
Ruth Rørvik
A28/11
Using ISO 26000 to implement a learning and knowledge creating process in two SMEs
Heidi von Weltzien Høivik
A26/11
Integrated planning of production, inventory and ship loading at refineries
Jens Bengtsson, Patrik Flisberg and Mikael Rönnqvist
R26/10
Drivkreftene bak opplagsutviklingen til en landsdekkende norsk tabloidavis. En økonometrisk tidsserieanalyse av Verdens Gang fra1978 til 2009
Marius Hagen og Øyvind Nøstdal
A23/11
Comparing Pharmaceutical Prices in Europe A comparison of prescription drug prices in Norway with nine Western European countries
Kurt Richard Brekke, Tor Helge Holmås and Odd Rune Straume
R11/11
Om prinsipper for prioritering av den forebyggende innsatsen knyttet til flom og skred på nasjonalt nivå
Kåre P. Hagen og Odd Godal
A27/11
Styringssystemets innvirkning på lederes motivasjon. Hvordan motiveres ledere gjennom styringssystemet?
Vilde Målsnes
R12/11
NON-COOPERATIVE MANAGEMENT OF THE NORTHEAST ATLANTIC COD FISHERY: A FIRST MOVER ADVANTAGE
Trond Bjørndal and Marko Lindroos
A27/10