Publikasjoner
Det norske TV-markedet - Hvorfor tilbyr distributørene kanalpakker, og vil sluttbrukerpris påvirkes av distributørenes kostnadsendringer ved overgang til enkeltkanalvalg?
Peder Dalbæk Bruknapp og Anne Marthe Harstad
A42/09
Business Region Bergen - bakgrunnsnotat for indikatorer
Christian Andersen, Rune Mjørlund og Grete Rusten
A43/09
Dokumentasjon og kvalitetssikring av SNFs og NHHs database med regnskaps- og foretaksinformasjon for norske selskaper (Oppdatert 03/2010)
Aksel Mjøs og Karoline Øksnes
A09/10
An exploration of two perspectives on global leadership and the potential consequences for global leadership development
Rune Rønning, Bjarne Espedal and Atle Jordahl
A08/10
A simple improvement of the IV estimator for the classical errors-in-variables problem
Jonas Andersson og Jarle Møen
A29/09
Kommentarer til den samfunnsøkonomiske analysen av 420 kV ledning Sima-Samnanger
Christian Andersen
A40/09
Tax income differences between multinational and domestic corporations in Norway: A panel data approach
Julia Tropina
A05/10
Lean and Hungry or Fat and Content? Entrepreneurs’ Wealth and Start-up Performance
Hans K. Hvide og Jarle Møen
A15/09
The effects of variety and bundling on choice and satisfaction: Applications to new telecommunication and media services
Per E. Pedersen og Herbjørn Nysveen
A33/08