Publikasjoner
Using mobile services to strengthen brand relationships: The effects of SMS and MMS channel additions on brand knowledge, satisfaction, loyalty and main channel use
Herbjørn Nysveen, Per E. Pedersen and Helge Thorbjørnsen
R22/03
Effekten av arbeidsmarknadstiltak på regional arbeidsløyse Bruk av norske registerdata for perioden 1993-2000
Olav A. Kvitastein og Kjell G. Salvanes
R20/03
A Decision-Tool for Adaptation of Reindeer Herds to Rangelands: The User`s Manual
Erling Moxnes, Öje Danell, Eldar Gaare and Jouko Kumpula
R19/03
Evaluering av plan for utstyrsinvesteringer i norske sykehus
Afsaneh Bjorvatn og Egil Kjerstad
R18/03
Competing for Foreign Direct Investments: A Real Options Approach
Paolo M. Panteghini and Guttorm Schjelderup
R16/03
Competition and Collusion With Exhaustible Resources - The Case of the Crude Oil Market
Martin Bech Holte
R14/03
Cost-Effectiveness of Fondaparinux vs Enoxaparin as Venous Thromboembolism Prophylaxis in Norway
Afsaneh Bjorvatn and Frode Kristiansen
R13/03
EFTA-frihandelsavtaler - døråpnere for norsk fiskeeksport?
Elin H. Sissener, Trond Bjørndal og Frank Asche
R12/03
Konkurranseevne og kapasitetstilpasning i fiskeindustrien
Torbjørn Lorentzen og Rögnvaldur Hannesson
R11/03
Potensialet for prissamarbeid i ein vasskraftmarknad med temporære flaskehalser
Gro Merete Stuhaug
R09/03
The upstream petroleum industry and local industrial development. A comparative study
Hildegunn Kyvik Nordås, Eirik Vatne and Per Heum
R08/03