Publikasjoner
An analysis of the interplay among the dimensions of the business model and their effects on performance
Leif B. Methlie and Sven A. Haugland
A35/11
Mergers in two-sided media markets: pricing- and welfare implications
Jesper Meyer Hatletveit and Ole-Jakob Smørdal Lillestøl
A24/11
Empirisk undersøkelse av konkurransen i markedet for sports- og fritidsutstyr. Anvendelse av diversjonsrater i markedsavgrensning
Therese Enersen Thorallsson
A04/11
Utnytting av kraftkundar i sluttbrukarmarknaden. Analyser av konkurransetilhøvet mellom norske kraftavtalar
Bjarne Bjørkevåg Sunde
A30/11
Hvordan finansiere journalistikk? –Jakten på bærekraftige forretningsmodeller i en digital hverdag
Ruth Rørvik
A28/11
Using ISO 26000 to implement a learning and knowledge creating process in two SMEs
Heidi von Weltzien Høivik
A26/11
Drivkreftene bak opplagsutviklingen til en landsdekkende norsk tabloidavis. En økonometrisk tidsserieanalyse av Verdens Gang fra1978 til 2009
Marius Hagen og Øyvind Nøstdal
A23/11
Om prinsipper for prioritering av den forebyggende innsatsen knyttet til flom og skred på nasjonalt nivå
Kåre P. Hagen og Odd Godal
A27/11
NON-COOPERATIVE MANAGEMENT OF THE NORTHEAST ATLANTIC COD FISHERY: A FIRST MOVER ADVANTAGE
Trond Bjørndal and Marko Lindroos
A27/10
Shadow of trouble: The effect of pre-recession characteristics on the severity of recession impact
Eirik Sjåholm Knudsen
A19/11
Bør den indirekte pressestøtten gis som skattefradrag eller momsfritak?
Hans J. Kind og Jarle Møen
A21/11