Publikasjoner
Assessing thr effects of early retirement programs
Espen Bratberg, Tor Helge Holmås og Øystein Thøgersen
R10/00
Reklamemarkedet: Konkurransemessige synspunkter og delmarkeder
Kjell Grønhaug, Leif E. Hem og Herbjørn Nysveen
R09/00
Samfunnsøkonomiske virkninger av den statlige virkemiddelbruken på postområdet
Kenneth Fjell, Afsaneh Bjorvatn, Kåre P. Hagen og Grete Rusten
R06/00
The French Market for Mussels: Dominant Features, Competitive Forces and Prospects
Marie C. Monfort
R05/00
The Television Industry: The interplay between products, advertising, and programme quality
Tore Nilssen og Lars Sørgard
R03/00
Diversifisering av oljeprisrisiko ved finansielle instrumenter
Espen Henriksen, Egil Matsen og Øystein Thøgersen
R01/00
Climate, Competition and the Management of Shared Fish Stocks
Kathleen Miller, Gordon R. Munro and Trond Bjørndal
A33/04
Valuation of International Oil Companies -The RoACE era
Petter Osmundsen, Frank Asche and Klaus Mohn
A32/04