Publikasjoner
On the importance of openness for industrial policy design in developing countries
Kjetil Bjorvatn and Nicola D. Coniglio
A58/06
Broadcasting, advertising finance and the rationale for public broadcasting
Simon Anderson, Hans Jarle Kind and Guttorm Schjelderup
A15/06
Et tiår etter Bosman - Konsekvenser for utviklingen av norsk toppfotball
Hallgeir Gammelsæter og Stig-Erik Jakobsen
A07/07
De gode hjelperne. Virkninger av utviklingen i Kina og India for norsk økonomi
Kjetil Bjorvatn, Victor D. Norman, Linda Orvedal og Stig Tenoldi samarbeid med Jan I. Haaland og Hans Jarle Kind
R30/06
Antecedents to Relationship-Specific Investments in Cross-Border Marketing Channel Relationships
Mons Freng Svendsen and Sven A Haugland
A60/06
Transaction cost, strategic positioning, and institutional determinants of relationship governance in international business-to-business relationships
Mons Freng Svendsen and Sven A. Haugland
A59/06
Price-dependent profit sharing as an escape from the Bertrand paradox
Øystein Foros, Kåre P. Hagen and Hans Jarle Kind
A62/06
Beyond Trade Costs: Firms’ Endogenous Access to International Markets
Armando José Garcia Pires
A57/06
Er det mulig å hindre effektiv konkurranse gjennom avtaler om eksklusivitet?
Tommy Staahl Gabrielsen
A55/06