Publikasjoner
Network Competition: Empirical Evidence on Mobile Termination Rates and Profitability
Kjetil Andersson og Bjørn Hansen
A09/09
Weight Restrictions on Geography Variables in the DEA Benchmarking Model for Norwegian Electricity Distribution Companies
Endre Bjørndal, Mette Bjørndal og Ana Camanho
R33/08
Effekter ved en liberalisering av det norske postmarkedet
Christian Andersen og Rune Mjørlund
R03/09
Beyond Budgeting i StatoilHydroEn kvalitativ studie i bruk av, og begrensninger for, Beyond Budgeting
Lars Henrik Haaland og Gro Ytreland
R02/09
Kritiske suksessfaktorer for omstillingsarbeidet. Erfaringer fra gjennomførte omstillingsprogram
Kari Anne K. Drangsland og Stig-Erik Jakobsen
R01/09
Performance appraisal and career opportunities: A case study
Klaus Mohn, Ola Kvaløy og Arngrim Hunnes
A07/09
Capacity adjustment and drivers of investment in a fishery with tradable output quotas
Linda Nøstbakken
A06/09
Customer Ignorance, Price Cap Regulation and Rent-Seeking in Mobile Roaming
Terje Ambjørnsen, Øystein Foros og Ole-Christian B. Wasenden
A05/09
Should Utility-Reducing Media Advertising be Taxed?
Hans Jarle Kind, Marko Koethenbuerger og Guttorm Schjelderup
A03/09
Muligheter og utfordringer i fremtidens rubrikkmarked på Internett
Morten Danielsen og Magnus Frøysok
A02/09
Markedssvikt i TV-markedet og behovet for offentlige kanaler - sett i lys av digitaliseringen av bakkenettet
Johanne Reiestad Lerbrekk
A01/09