Publikasjoner
Kartlegging av kunders bestillingsrutiner ved bruk av taxi i Bergen
Svitlana Kolesnyk og Ane Mengshoel
R01/11
Media market concentration, advertising levels, and ad prices
Simon P. Anderson, Øystein Foros, Hans Jarle Kind and Martin Peitz
A02/12
Digital musikk for en digital generasjon. En analyse av forretningsmodellene bak Spotify og Wimp
Ruth Rørvik
A01/12
Empirisk undersøkelse av foretakssammenslutningen mellom Norli Gruppen AS og NorgesGruppen Bok og Papir AS - Anvendelse av diversjonsrater for fusjonsvurdering
Kristine Baisgård
A31/11
Utvikling av eierstrukturen i rederier notert på Oslo Børs. En beskrivelse av eierstrukturen i perioden 1994 til 2007 med vekt på utenlandske investorer
Jan Erik Klepsland
A34/11
Prices of Pharmaceuticals: A Comparison of Prescription Drug Prices in Sweden with Nine European Countries
Kurt R. Brekke and Tor Helge Holmås
R01/12
A stitch in time saves nine.The costs of postponing action in climate policy
Stein Ivar Steinshamn, Sturla F. Kvamsdal and Leif K. Sandal
R16/11
Dokumentasjon og kvalitetssikring av SNFs og NHHs database med regnskaps- og foretaksinformasjon for norske selskaper
Aksel Mjøs og Karoline Øksnes
A09/12
An analysis of the interplay among the dimensions of the business model and their effects on performance
Leif B. Methlie and Sven A. Haugland
A35/11