Publikasjoner
Hotelling Competition with Multi-Purchasing: Time Magazine, Newsweek, or Both?
Simon P. Anderson, Øystein Foros og Hans Jarle Kind
A21/10
Price Coordination in Two-Sided Markets: Competition in the TV Industry
Hans Jarle Kind, Tore Nilssen og Lars Sørgard
A20/10
Relasjoner mellom bedrifter i marin sektor i Hordaland og FoU-institusjoner
Stig-Erik Jakobsen
A39/09
Discipline networks in Statoil: Outcomes, success factors and challenges for network leaders
Torstein Nesheim og Karen M. Olsen
A19/10
Prinsipiell vurdering av nytte-kostnadsvirkninger i form av ”mernytte” som ikke fanges opp i dagens metoder og praksis for nytte-kostnadsanalyser i samferdselssektoren
Kåre P. Hagen (red.)
A15/10
Service innovation challenges at the policy, industry, and firm level: A qualitative enquiry into the service innovation system
Per E. Pedersen og Herbjørn Nysveen
A10/10
Det norske TV-markedet - Hvorfor tilbyr distributørene kanalpakker, og vil sluttbrukerpris påvirkes av distributørenes kostnadsendringer ved overgang til enkeltkanalvalg?
Peder Dalbæk Bruknapp og Anne Marthe Harstad
A42/09
Business Region Bergen - bakgrunnsnotat for indikatorer
Christian Andersen, Rune Mjørlund og Grete Rusten
A43/09