Publikasjoner
Læring og kunnskapsdeling i ein prosjektbasert organisasjon - ein casestudie gjennomført i Wärtsilä
Ingunn F. Lundøy og Karina H. Sortland
R07/13
Bindende videresalgspriser i bokmarkedet - Bør forlaget eller bokhandleren sette prisen?
Cathrine Evertsen
A41/13
Avanseregulering i den norske bokmarknaden. Teoretiske og praktiske effektar
Siri Hovland Selseng og Martine Nesøy Træen
A40/13
Beyond Trade Costs: Firms’ Endogenous Access to International Markets
Armando Jose Garcia Pires
A38/13
Konkurranseeffekt ved bruk av paritetsavtaler mellom plattformer. En empirisk undersøkelse av priser ved hotell og nettagenter
Stine Morken Kristoffersen
A32/13
Valutaeksponering og norsk industridød. En empirisk studie av sysselsetting i Telemark og Møre og Romsdal
Kari-Dorte Krogsrud og Linda Sætre
A47/12
The opportunism problem revisited: the case of retailer sales effort
Tommy Staahl Gabrielsen and Bjørn Olav Johansen
A30/13
Bundling in the television market - who will benefit the most from á-la-carte channel choice in the Norwegian television market?
Daniel A. Sørensen
A19/13
Beyond Bonuses A case study on bonuses and their impact on work motivation from a Beyond Budgeting perspective
Emil Hvattum Bjørnstad and Johan Fredrik Hillveg
R05/13
Congestion Management in the Nordic Power Market – Nodal Pricing versus Zonal Pricing
Endre Bjørndal, Mette Bjørndal and Victoria Gribkovskaia
R15/12