Publikasjoner
Reiselivsprodukter og markedskommunikasjon. En sammenligning av reklame formidlet i trykt medium, radio og Internett
Herbjørn Nysveen
R34/00
Internasjonalisering av norsk petrorettet næringsliv
Per Heum, Eirik Vatne og Frode Kristiansen
R32/00
European Market Integration for Gas? Volume Flexibility and Political Risk
Frank Asche, Petter Osmundsen og Ragnar Tveterås
R30/00
Samarbeid mellom bedrifter innen kunnskapsintensiv forretningsmessig tjenesteyting: Teoretiske perspektiver og et ”case”
Torstein Nesheim
R28/00
Do Numerical Simulation and Optimization Results Improve Management? Experimental Evidence
Kjell Arne Brekke og Erling Moxnes
R27/00
Konkurransekraften til norske finansinstitusjoner. Kriterier som norske bedrifter vektlegger ved valg av norske eller utenlandske leverandører av finansielle tjenester
Leif E. Hem, Nina M. Iversen og Sven A. Haugland
R26/00
Resultatavhengig belønning. En utredning skrevet for Kreditkassen
Tom Colbjørnsen i samarbeide med Iver Bragelien, Frøystein Gjesdal, Kåre Petter Hagen, Per Heum og Kjell G. Salvanes
R25/00
Fremtidig utvikling i skipsfarten og skipsfartens markeder
Atle Minsaas, Petter C. Omtvedt, Sigbjørn Sødal og Tor Wergeland
R24/00
Stabilitet og endringer i lokaliseringsmønsteret for næringslivet i Bergen
Stig-Erik Jakobsen
R23/00