Publikasjoner
Prising og uforstand - ein analyse av prissetjing med ufullstendig informerte konsumentar i den norske marknaden for mobiltelefoni
Siri Hege Kristoffersen
R54/01
Finansieringssystem for dekning av fellesgoder i reiselivet
Eivind Farstad, Ole Skalpe og Sigurd V. Troye
R53/01
NULLPUNKTSSTUDIE TYSKLAND. Markedsundersøkelse for oppdrettsproduktene Blåskjell, Kveite og Røye i det tyske
Eivind Farstad
R50/01
Globalization, Industrial Policy and Clusters
Rikard Forslid and Karen Helene Midelfart Knarvik
R49/01
Vertical Relationships in the Value Chain: An Analysis Based on Price Information for Cod and Salmon in Europe
Frank Asche, Jessica Hartmann, Abdulai Fofana, Shabbar Jaffry and Rui Menezes
R48/01
Konkurranseutsetting av sykehjemsdrift i Oslo og Trondheim kommune: Foreløpige erfaringer
Torstein Nesheim og Aksel I. Rokkan
R47/01
Skipsfartskrisen og utviklingen i norsk skipsfart
(Kun bokutgave for salg. Kan bestilles på tlf. 55 95 95 00)Stig Tenold
R45/01
Measuring the Impacts of Electronic Commerce on Business. Firm-Level Case Studies in Two Norwegian Industries
Gunnar E. Christensen, Leif B. Methlie and Leif Jarle Gressgård
R43/01
Bruk av ulike informasjonstjenester på Internett ved produktsøk
Per E. Pedersen og Herbjørn Nysveen
R42/01
Næringsutvikling, stedsutvikling og omstilling. Underveisevaluering av den statlig støttede stillingsinnsatsen i Vaksdal, Bremanger, Odda, Dalane (med Sokndal) og Glåmdal
Stig-Erik Jakobsen, Sturla Alvheim, Olav Kvitastein ogJens Christian Hansen
R40/01