Publikasjoner
The Norwegian Market for Fish: The Distribution Channels and Demand Conditions
Frank Asche and Frode Steen
R05/02
Strukturelle endringer i reiselivsnæringen ved overgang til den elektroniske markedsplassen. Effekter på integrering, mediering og samhandling
Leif B. Methlie, Herbjørn Nysveen og Per E. Pedersen
R04/02
Effects of Consumer Ethnocentrism on Evaluation of Foreign vs. Domestic Brands: A Study of Consumer Behavior in Southeast Europe
Nina M. Iversen and Leif Egil Hem
R60/01
Pasientopplevd kvalitet- en tverrsnittsanalyse av brukertilfredshet ved norske sykehus
Hege Gabrielsen
R59/01
Mellom to senger? Eldre sykehuspasienter og det kommunale pleie- og omsorgstilbudet
Heidi Gautun, Egil Kjerstad og Frode Kristiansen
R57/01
En økonometrisk analyse av det europeiske markedet for blåskjell, østers og kamskjell - An econometric study of the European market of mussels, oysters an scallops -
Jon Helgeland Qvale
R55/01
Prising og uforstand - ein analyse av prissetjing med ufullstendig informerte konsumentar i den norske marknaden for mobiltelefoni
Siri Hege Kristoffersen
R54/01
Finansieringssystem for dekning av fellesgoder i reiselivet
Eivind Farstad, Ole Skalpe og Sigurd V. Troye
R53/01
NULLPUNKTSSTUDIE TYSKLAND. Markedsundersøkelse for oppdrettsproduktene Blåskjell, Kveite og Røye i det tyske
Eivind Farstad
R50/01
Globalization, Industrial Policy and Clusters
Rikard Forslid and Karen Helene Midelfart Knarvik
R49/01