Publikasjoner
Second-period pricing in a duopoly with switching costs: the effect of size and composition of customer bases
Tommy Staahl Gabrielsen and Steinar Vagstad
A09/01
Knowledge Transfer Between Parent and Developing Country Subsidiaries. A Conceptual Framework.
Paul N. Gooderham and Svein Ulset
A08/01
Samarbeid og gevinster i reiselivsnæringen i Norge - Et casestudie av Colorline AS
Anne Qvenild og Hanne Grete Ringstad
A07/01
The Tragedy of Soft Choices: capacity accumulation and lopsided allocation in the Norwegian coastal cod fishery
Dag Standal and Bernt Aarset
A06/01
Når er vertikal integrasjon lønnsomt? Fokus på en stor oppstrømsbedrift i gassmarkedet
Magnus Hatlebakk
A05/01
Corporate Tax Systems, Multinational Enterprises and Economic Integration
Hans Jarle Kind, Karen Helene Midelfart Knarvik og Guttorm Schjelderup
A04/01
Regulering av klimagassutslipp ved en deregulering av elektrisitetsmarkedene i Europa
Magnus Hatlebakk, Einar Hope og Jostein Skaar
A03/01
Deregulation of the Norwegian market for dairy products
Rolf Jens Brunstad, Ivar Gaasland og Erling Vårdal
A02/01
Brukerrådets rolle i Statnett - En prinsipiell betenkning
Christian Andersen, Tom Eldegard og Balbir Singh
A01/01
International Management Strategies for a Migratory Fish Stock: A Bio-Economic Simulation Model ofthe Norwegian Spring-Spawning Herring
Trond Bjørndal, Daniel V. Gordon, Marko Lindroos and Veijo Kaitala
A89/00