Publikasjoner
The Market for Consumption Devices - On Complementary Products and Seller-Side Revenue-Extraction
Harald Nygård Bergh
A40/12
Compliance program i forbindelse med kartellbekjempelse. Bedrifters behov for interne retningslinjer for å hindre ansatte i å drive ulovlig samarbeid med konkurrenter, og effektiv utforming av slike program
Astrid Boge
A38/12
Employee evaluation of leader-initiated crisis preparation
Marcus Selart, Svein Tvedt Johansen and Synnøve Nesse
A35/12
Knowledge investments in recessions: The effects of demand and credit
Eirik Sjåholm Knudsen and Lasse B. Lien
A34/12
Norwegian subsea firms are going international. Experiences with the market entry process in Houston
Inger Beate Pettersen, Kjetil Storhaug Njærheim, Anas Chair Yemlahi and Anita E. Tobiassen
R13/12
Everybody knows that the boat is leaking: How Norway thwarts its WTO commitments
David Blandford, Ivar Gaasland and Erling Vårdal
A32/12
Tørrskodd Vestland. Arbeidsmarkedsvirkninger av ferjefritt samband Bergen-Stavanger
Per Heum, Eva Benedicte Norman, Victor D. Norman og Linda Orvedal
A33/12
Quality Competition with Profit Constraints
Kurt R. Brekke, Luigi Siciliani and Odd Rune Straume
A30/12
Motivere, eller ikke? Hvordan motiveres og demotiveres våre viktigste ansatte?
Tormod Gjerde Opdal
R09/12
Kjennetegnsanalyser av skattytere som unndrar skatt ved å skjule formuer og inntekter i utlandet
Jonas Andersson, Jostein Lillestøl og Bård Støve
R10/12