Publikasjoner
Employing Endogenous Access Pricing to Enhance Incentives for Efficient Upstream Operation
Kenneth Fjell, Debashis Pal and David E.M. Sappington
A09/13
Margins and Market Shares: Pharmacy Incentives for Generic Substitution
Kurt R. Brekke, Tor Helge Holmås and Odd Rune Straume
A08/13
Are Individual Forecasters Rational? A study of inflation expectations using forecasts from the Survey of Professional Forecasters
Karen Oftedal Eikill
A50/12
Pensjonssystem i Kina. En analyse med en numerisk overlappende generasjonsmodell
Silje Maria Hanstad og Tone Aamli Sundtjønn
A49/12
Hvordan påvirkes reallønnen av makroøkonomiske faktorer og næringstilhørighet? En empirisk analyse av norske lønnsdata for sivilingeniører og siviløkonomer i perioden 1986 - 2009
Lene Eia Bollestad og Kristin Hommedal
A48/12
Market segmentation in two-sided markets: TV rights for Premier League
Hans Jarle Kind and Lars Sørgard
A31/12
Efficient Supply of Cultural Landscape in a CGE Framework
Ivar Gaasland, Kenneth L. Rødseth and Erling Vårdal
A02/13
Modeling the Norwegian Sea ‘pelagic complex’. An application of the Ensemble Kalman Filter
Nils-Arne Ekerhovd and Sturla F. Kvamsdal
A07/13
Darwin, recessions and firms: An evolutionary perspective on firms in recessions
Eirik Sjåholm Knudsen
A05/13
Hvor stabilt er prestasjonsnivået til norske bedrifter under nedgangstider? En empirisk studie av effekten til nedgangstidene på 2000-tallet
Ann Mari Fjelltveit og Ingrid Humlung
A45/12
The Market for Consumption Devices - On Complementary Products and Seller-Side Revenue-Extraction
Harald Nygård Bergh
A40/12