Publikasjoner
The Effects of a Day Off from Retail Price Competition: Evidence on Consumer Behavior and Firm Performance in Gasoline Retailing
Øystein Foros, Mai Thi Nguyen and Frode Steen
A11/17
Organizational Purpose in Management Control Systems
Andreas Lie Hauge and Dan-Richard Knudsen
R03/17
Inter- og intraorganisatorisk samordning: Lærdommer fra strategien "Bolig for velferd"
Leif Jarle Gressgård, Kåre Hansen og Torstein Nesheim
Nordiske Organisasjonsstudier, 19(1), 24-50 (2017)
Mellomledd i oppdragsmarkedet
Liv Helene Roverud, Tor Kristian Kjølvik, Torstein Nesheim og Kristin Jesnes
Søkelys på arbeidslivet, nr. 3, 199-215 (2017)
Norwegian port connectivity and its policy implications
Haiying Jia, Ove Daae Lampe, Veronika Solteszova and Siri P. Strandenes
Maritime Policy & Management (2017)
The Effect of Industrial Diversification on Banks’ Performance. A case study of the Norwegian banking market
Sigve Aarflot and Lars Arnegård
A09/17
Delings- og formidlingsøkonomi: Muligheter og utfordringer
Nina M. Iversen, Leif E. Hem, Alexander Jakubanecs, Eivind Farstad og Ove Langeland
R02/17
Evaluation of the StoNED Method for Benchmarking and Regulation of Norwegian Electricity Distribution Companies
Endre Bjørndal and Mette Bjørndal
R11/16
Raising rivals’ costs or improving efficiency? An exploratory study of managers’ views on backward integration in the grocery market
Hanna Skjervheim Bernes, Isabel Marie Flo, Øystein Foros and Hans Jarle Kind
A05/17
Individuelle priser i dagligvaremarkedet – et fangens dilemma for kjedene?
Øystein Foros, Hans Jarle Kind og Frode Steen
A04/17
Økonomisk analyse av klippfisknæringa
Marianne T. Bjørndal, Trond Bjørndal og Nils-Arne Ekerhovd
Økonomisk fiskeriforskning, nr. 1, 27 (2017)
Fokus på fremtidens foretaksløsninger
Torstein Nesheim og Inger Stensaker (red.), Fagbokforlaget, 2017
Bok
Små dytt for store valg: Kan nudging gi bedre oppmøte til lærerstudiet?
Kjetil Bjorvatn, Mathias Ekström og Armando José Garcia Pires
Samfunnsøkonomen, nr. 3, 46-51 (2017)