Publikasjoner
Bindende videresalgspriser i bokmarkedet - Bør forlaget eller bokhandleren sette prisen?
Cathrine Evertsen
A41/13
Avanseregulering i den norske bokmarknaden. Teoretiske og praktiske effektar
Siri Hovland Selseng og Martine Nesøy Træen
A40/13
Beyond Trade Costs: Firms’ Endogenous Access to International Markets
Armando Jose Garcia Pires
A38/13
Konkurranseeffekt ved bruk av paritetsavtaler mellom plattformer. En empirisk undersøkelse av priser ved hotell og nettagenter
Stine Morken Kristoffersen
A32/13
Valutaeksponering og norsk industridød. En empirisk studie av sysselsetting i Telemark og Møre og Romsdal
Kari-Dorte Krogsrud og Linda Sætre
A47/12
The opportunism problem revisited: the case of retailer sales effort
Tommy Staahl Gabrielsen and Bjørn Olav Johansen
A30/13
Bundling in the television market - who will benefit the most from á-la-carte channel choice in the Norwegian television market?
Daniel A. Sørensen
A19/13
Gir forskningsstøtte til næringslivet økt forskningsinnsats?
Morten Henningsen, Torbjørn Hægeland og Jarle Møen
A05/12
Norges fusjonskontroll. Konkurransetilsynets praktisering av totalvelferdsstandarden over tid
Katrine Birkeland Larsen
A27/13
Forhandlingsmakt i legemiddelmarkedet - En empirisk analyse av grossistenes forhandlede innkjøpspriser
Kathrine Håland Graaner og Ragnhild Klemsdal
A24/13