Publications
Valutaeksponering og norsk industridød. En empirisk studie av sysselsetting i Telemark og Møre og Romsdal
Kari-Dorte Krogsrud og Linda Sætre
A47/12
The opportunism problem revisited: the case of retailer sales effort
Tommy Staahl Gabrielsen and Bjørn Olav Johansen
A30/13
Bundling in the television market - who will benefit the most from á-la-carte channel choice in the Norwegian television market?
Daniel A. Sørensen
A19/13
Beyond Bonuses A case study on bonuses and their impact on work motivation from a Beyond Budgeting perspective
Emil Hvattum Bjørnstad and Johan Fredrik Hillveg
R05/13
Congestion Management in the Nordic Power Market – Nodal Pricing versus Zonal Pricing
Endre Bjørndal, Mette Bjørndal and Victoria Gribkovskaia
R15/12
Gir forskningsstøtte til næringslivet økt forskningsinnsats?
Morten Henningsen, Torbjørn Hægeland og Jarle Møen
A05/12
Ett Nordfjord? Virkninger for arbeidsmarkeder og verdiskapning av E39 gjennom Nordfjord
Eva Benedicte Norman og Victor D. Norman
R06/13
Norges fusjonskontroll. Konkurransetilsynets praktisering av totalvelferdsstandarden over tid
Katrine Birkeland Larsen
A27/13
Forhandlingsmakt i legemiddelmarkedet - En empirisk analyse av grossistenes forhandlede innkjøpspriser
Kathrine Håland Graaner og Ragnhild Klemsdal
A24/13