Publications
Everybody knows that the boat is leaking: How Norway thwarts its WTO commitments
David Blandford, Ivar Gaasland and Erling Vårdal
A32/12
Tørrskodd Vestland. Arbeidsmarkedsvirkninger av ferjefritt samband Bergen-Stavanger
Per Heum, Eva Benedicte Norman, Victor D. Norman og Linda Orvedal
A33/12
Quality Competition with Profit Constraints
Kurt R. Brekke, Luigi Siciliani and Odd Rune Straume
A30/12
Informasjonstjenester på nett – en riktig oppgave for en offentlig kringkaster?
Julie Eliassen Brannfjell
A24/12
Media market concentration, advertising levels, and ad prices
Simon P. Anderson, Øystein Foros, Hans Jarle Kind and Martin Peitz
A02/12
Empirical evidence on the relationship between mobile termination rates and firms’ profit
Kjetil Andersson, Øystein Foros and Bjørn Hansen
A27/12
Horisontal konkurranse i dagligvaremarkedet. Bruken av egne merkevarer i konkurransen mellom norske dagligvarekjeder
Elise Sandanger
A25/12