Publications
						Hvor stabilt er prestasjonsnivået til norske bedrifter under nedgangstider? En empirisk studie av effekten til nedgangstidene på 2000-tallet
						
					Ann Mari Fjelltveit og Ingrid Humlung
						A45/12
								
					
						The Market for Consumption Devices - On Complementary Products and Seller-Side Revenue-Extraction
						
					
					Harald Nygård Bergh
						A40/12
								
					
						Compliance program i forbindelse med kartellbekjempelse. Bedrifters behov for interne retningslinjer for å hindre ansatte i å drive ulovlig samarbeid med konkurrenter, og effektiv utforming av slike program
						
					Astrid Boge
						A38/12
								
					
						Employee evaluation of leader-initiated crisis preparation
						
					Marcus Selart, Svein Tvedt Johansen and Synnøve Nesse
						A35/12
								
					
						Knowledge investments in recessions: The effects of demand and credit
						
					
					
					Eirik Sjåholm Knudsen and Lasse B. Lien
						A34/12
								
					
						Everybody knows that the boat is leaking: How Norway thwarts its WTO commitments
						
					David Blandford, Ivar Gaasland and Erling Vårdal
						A32/12
								
					
						Tørrskodd Vestland. Arbeidsmarkedsvirkninger av ferjefritt samband Bergen-Stavanger
						
					Per Heum, Eva Benedicte Norman, Victor D. Norman og Linda Orvedal
						A33/12
								
					
						Quality Competition with Profit Constraints
						
					
					
					
			Kurt R. Brekke, Luigi Siciliani and Odd Rune Straume
						A30/12