Publications
Darwin, recessions and firms: An evolutionary perspective on firms in recessions
Eirik Sjåholm Knudsen
A05/13
Hvor stabilt er prestasjonsnivået til norske bedrifter under nedgangstider? En empirisk studie av effekten til nedgangstidene på 2000-tallet
Ann Mari Fjelltveit og Ingrid Humlung
A45/12
The Market for Consumption Devices - On Complementary Products and Seller-Side Revenue-Extraction
Harald Nygård Bergh
A40/12
Compliance program i forbindelse med kartellbekjempelse. Bedrifters behov for interne retningslinjer for å hindre ansatte i å drive ulovlig samarbeid med konkurrenter, og effektiv utforming av slike program
Astrid Boge
A38/12
Employee evaluation of leader-initiated crisis preparation
Marcus Selart, Svein Tvedt Johansen and Synnøve Nesse
A35/12
Knowledge investments in recessions: The effects of demand and credit
Eirik Sjåholm Knudsen and Lasse B. Lien
A34/12
Norwegian subsea firms are going international. Experiences with the market entry process in Houston
Inger Beate Pettersen, Kjetil Storhaug Njærheim, Anas Chair Yemlahi and Anita E. Tobiassen
R13/12
Everybody knows that the boat is leaking: How Norway thwarts its WTO commitments
David Blandford, Ivar Gaasland and Erling Vårdal
A32/12
Tørrskodd Vestland. Arbeidsmarkedsvirkninger av ferjefritt samband Bergen-Stavanger
Per Heum, Eva Benedicte Norman, Victor D. Norman og Linda Orvedal
A33/12