Publications
						Recognizing and visualizing copulas: an approach using local Gaussian approximation
						
					
					
					Geir Drage Berentsen, Bård Støve, Dag Tjøstheim and Tommy Nordbø
						A12/12
								
					
						Competition between Content Distributors in Two-Sided Markets
						
					
					Harald Nygård Bergh, Hans Jarle Kind, Bjørn-Atle Reme and Lars Sørgard
						A11/12
								
					
						Grossistenes incentiver i legemiddelmarkedet: En undersøkelse av prissetting fra grossist til apotek i et vertikalt integrert marked
						
					Kenneth Brendjord Gudbrandsen og Kristian Thoring Fellkjær
						A22/11
								
					
						Media market concentration, advertising levels, and ad prices
						
					Simon P. Anderson, Øystein Foros, Hans Jarle Kind and Martin Peitz
						A02/12
								
					
						Digital musikk for en digital generasjon. En analyse av forretningsmodellene bak Spotify og Wimp
						
					Ruth Rørvik
						A01/12
								
					
						Empirisk undersøkelse av foretakssammenslutningen mellom Norli Gruppen AS og NorgesGruppen Bok og Papir AS - Anvendelse av diversjonsrater for fusjonsvurdering
						
					
					Kristine Baisgård
						A31/11
								
					
						Utvikling av eierstrukturen i rederier notert på Oslo Børs. En beskrivelse av eierstrukturen i perioden 1994 til 2007 med vekt på utenlandske investorer
						
					
					
					Jan Erik Klepsland
						A34/11
								
					
						Dokumentasjon og kvalitetssikring av SNFs og NHHs database med regnskaps- og foretaksinformasjon for norske selskaper
						
					
			Aksel Mjøs og Karoline Øksnes
						A09/12