Publications
Should Utility-Reducing Media Advertising be Taxed?
Hans Jarle Kind, Marko Koethenbuerger og Guttorm Schjelderup
A03/09
Muligheter og utfordringer i fremtidens rubrikkmarked på Internett
Morten Danielsen og Magnus Frøysok
A02/09
Markedssvikt i TV-markedet og behovet for offentlige kanaler - sett i lys av digitaliseringen av bakkenettet
Johanne Reiestad Lerbrekk
A01/09
Economic integration and the relationship between profit and wage taxes
Andreas Haufler, Alexander Klemm og Guttorm Schjelderup
A26/08
Justeringsparameteren i inntektsreguleringen – Vurdering av behov for endringer
Endre Bjørndal, Mette Bjørndal og Thore Johnsen
R37/08
The values of relative risk aversion and prudence: a context-free interpretation
Louis Eeckhoudt, Johanna Etner og Fred Schroyen
A38/08
Operational expressions for the marginal cost of indirect taxation when merit arguments matter
Fred Schroyen
A37/08
Samfunnsøkonomisk analyse av et vinter-OL i Tromsø i 2018
Christian Andersen, Rolf J. Brunstad, Kåre P. Hagen, Per Heum og Karl R. Pedersen
R34/08
Simulation of production and sales planning in refinery operations
David Bredström, Patrik Flisberg og Mikael Rönnqvist
R28/08