Publications
Konjunkturutvikling og annonseinntekter i redaksjonelle medier. En økonometrisk analyse av tidsseriedata
Ida Rødseth Kjosås og Henrik Hylland Uhlving
A44/10
Financial Centers in Belgium. A comprehensive case study of multinationals’ financial centers in Belgium
Marius Petter Styczen
A31/10
Climate Change and Credibility of Fish Stock Agreements: The case of the North-East Arctic Cod
Nils-Arne Ekerhovd
A52/10
Evaluering av energileddet i sentralnettstariffen og bruk av marginaltapssatser
Endre Bjørndal og Mette Bjørndal
R22/10
The Effect of Market Structure on Banks’ Interest Rate Spreads. An Empirical Analysis of the Norwegian Bank Market
Rune Løhr Hauge and John Phan
R20/10
The Development of a New Farmed Species – Production Technology and Markets for Turbot
Trond Bjørndal and Victor Øiestad
A51/10
Do advertisers or viewers decide TV channels’ programming choice?
Øystein Foros, Hans Jarle Kind og Guttorm Schjelderup
A43/10
Making the Transition from a Multi-domestic to a Glocal Strategy
Paul Gooderham and Rune Rønning
A16/09
Merger simulations with observed diversion ratios
Lars Mathiesen, Øivind Anti Nilsen og Lars Sørgard
A46/10
The economics of social networks: the winner takes it all?
Kenneth Fjell, Øystein Foros og Frode Steen
A42/10
WiMP – Styring av verdinettverk og digitale forretningsmodeller – en casestudie
Stine Grønnerud Huseklepp og Ole-Jon Nordgård Lund
A41/10
Nedbemanning og omstilling i store norske mediebedrifter - drivkrefter, trender, utfordringer
Ruth Rørvik og Torstein Nesheim
R02/10
Multinasjonale selskapers skattemessige tilpasning av kapitalstruktur. En empirisk studie av norsk og britisk kontinentalsokkel
Bjørn Kristian Nielsen og Øyvind Våge Nilsen
A45/10