Publications
						Hvordan digitalisering endrer regnskaps- og styringsinformasjonen
						
					
					Katarina Kaarbøe, Dan-Richard Knudsen og Anita Meidell
						Magma, nr. 6, 16-26 (2018)
					
						Knowledge Management Systems and Work Improvements: The Moderating Effects of Work Characteristics
						
					
					Leif Jarle Gressgård and Torstein Nesheim
						Journal of Information & Knowledge Management (2018)
					
						Plattformer og digitale økosystemer. En smakebit på restaurantbransjen i Oslo
						
					Vilde Koch Fredriksen og Iselin Kvitstein
						R03/18
								
					
						Crude oil trade and green shipping choices
						
					Haiying Jia
						Transportation Research Part D: Transport and Environment, 65, 618-634 (2018)
					
						Økonomisk analyse av alternative produksjonsformer innan oppdrett
						
					Trond Bjørndal og Amalie Tusvik
						R07/18
								
					
						Proximity in Bank-Borrower Relationships. Are Small and Newly Established Firms Hit Harder by Bank Branch Closures?
						
					Ragnhild Grønn Johannessen og Frida Lobenz Skarstein
						A04/18
								
					
						How does the type of remuneration affect physician behaviour? Fixed salary versus fee-for-service
						
					Kurt R. Brekke, Tor Helge Holmås, Karin Monstad og Odd Rune Straume
						A03/18
								
					
						Competition and physician behaviour: Does the competitive environment affect the propensity to issue sickness certificates?
						
					Kurt R. Brekke, Tor Helge Holmås, Karin Monstad og Odd Rune Straume
						A02/18
								
					
						Konkurranse og effektivitet i det norske sparebankmarkedet. En empirisk analyse av konkurranse og effektivitet blant norske sparebanker i perioden 1997-2013
						
					
					Karl Eilertsen Barvik og Magnus Sveen Nygaard
						A17/17
								
					
						Emosjonsregulering i ledelse på tvers av organisatoriske og nasjonale grenser
						
					Berit Sund og Synnøve Nesse
						Magma, nr. 5, 52-60 (2018)
								
					
						Hvordan sikre innovasjon ved å samarbeide med en konkurrent?
						
					Synnøve Nesse
						Magma, nr. 5, 61-70 (2018)
								
					
						Consumer responses to hedonic food products: Healthy cake or indulgent cake? Could dialecticism be the answer?
						
			Alexander Jakubanecs, Alexander Fedorikhin and Nina Marianne Iversen
						Journal of Business Research, 91, 221-232 (2018)