Publications
Konjunkturutvikling og annonseinntekter i redaksjonelle medier. En økonometrisk analyse av tidsseriedata
Ida Rødseth Kjosås og Henrik Hylland Uhlving
A44/10
Financial Centers in Belgium. A comprehensive case study of multinationals’ financial centers in Belgium
Marius Petter Styczen
A31/10
Climate Change and Credibility of Fish Stock Agreements: The case of the North-East Arctic Cod
Nils-Arne Ekerhovd
A52/10
The Development of a New Farmed Species – Production Technology and Markets for Turbot
Trond Bjørndal and Victor Øiestad
A51/10
Do advertisers or viewers decide TV channels’ programming choice?
Øystein Foros, Hans Jarle Kind og Guttorm Schjelderup
A43/10
Making the Transition from a Multi-domestic to a Glocal Strategy
Paul Gooderham and Rune Rønning
A16/09
Merger simulations with observed diversion ratios
Lars Mathiesen, Øivind Anti Nilsen og Lars Sørgard
A46/10
The economics of social networks: the winner takes it all?
Kenneth Fjell, Øystein Foros og Frode Steen
A42/10
WiMP – Styring av verdinettverk og digitale forretningsmodeller – en casestudie
Stine Grønnerud Huseklepp og Ole-Jon Nordgård Lund
A41/10
Multinasjonale selskapers skattemessige tilpasning av kapitalstruktur. En empirisk studie av norsk og britisk kontinentalsokkel
Bjørn Kristian Nielsen og Øyvind Våge Nilsen
A45/10
Evaluation of the Norwegian R&D tax credit scheme
Ådne Cappelen, Erik Fjærli, Frank Foyn, Torbjørn Hægeland, Jarle Møen, Arvid Raknerud og Marina Rybalka
A36/10
R&D investment responses to R&D subsidies: A theoretical analysis and a microeconometric study
Tor Jakob Klette og Jarle Møen
A33/10
Optimal merverdibeskatning av mediemarkeder: En tosidig analyse
Ørjan Robstad og Øyvind Hagen
A32/10