Publications
						An analysis of the interplay among the dimensions of the business model and their effects on performance
						
					Leif B. Methlie and Sven A. Haugland
						A35/11
								
					
						Mergers in two-sided media markets: pricing- and welfare implications
						
					
					Jesper Meyer Hatletveit and Ole-Jakob Smørdal Lillestøl
						A24/11
								
					
						Empirisk undersøkelse av konkurransen i markedet for sports- og fritidsutstyr. Anvendelse av diversjonsrater i markedsavgrensning
						
					Therese Enersen Thorallsson
						A04/11
								
					
						Utnytting av kraftkundar i sluttbrukarmarknaden. Analyser av konkurransetilhøvet mellom norske kraftavtalar
						
					
					Bjarne Bjørkevåg Sunde
						A30/11
								
					
						Hvordan finansiere journalistikk? –Jakten på bærekraftige forretningsmodeller i en digital hverdag
						
					Ruth Rørvik
						A28/11
								
					
						Using ISO 26000 to implement a learning and knowledge creating process in two SMEs
						
					Heidi von Weltzien Høivik
						A26/11
								
					
						Drivkreftene bak opplagsutviklingen til en landsdekkende norsk tabloidavis. En økonometrisk tidsserieanalyse av Verdens Gang fra1978 til 2009  
						
					Marius Hagen og Øyvind Nøstdal
						A23/11
								
					
						Om prinsipper for prioritering av den forebyggende innsatsen knyttet til flom og skred på nasjonalt nivå
						
					Kåre P. Hagen og Odd Godal
						A27/11
								
					
						NON-COOPERATIVE MANAGEMENT OF THE NORTHEAST ATLANTIC COD FISHERY: A FIRST MOVER ADVANTAGE
						
					Trond Bjørndal and Marko Lindroos
						A27/10
								
					
						Shadow of trouble: The effect of pre-recession characteristics on the severity of recession impact
						
					
					Eirik Sjåholm Knudsen
						A19/11
								
					
						Bør den indirekte pressestøtten gis som skattefradrag eller momsfritak?
						
					
			Hans J. Kind og Jarle Møen
						A21/11