Publications
						Informasjonstjenester på nett – en riktig oppgave for en offentlig kringkaster?
						
					Julie Eliassen Brannfjell
						A24/12
								
					
						Media market concentration, advertising levels, and ad prices
						
					Simon P. Anderson, Øystein Foros, Hans Jarle Kind and Martin Peitz
						A02/12
								
					
						Empirical evidence on the relationship between mobile termination rates and firms’ profit
						
					Kjetil Andersson, Øystein Foros and Bjørn Hansen
						A27/12
								
					
						Horisontal konkurranse i dagligvaremarkedet. Bruken av egne merkevarer i konkurransen mellom norske dagligvarekjeder
						
					Elise Sandanger
						A25/12
								
					
						Netthandel: Litteraturgjennomgang innenfor emnet internetthandel og prissammenligning
						
					
					Kim Ø. Lea
						A23/12
								
					
						Incentivsystemer for Konkurransetilsynet: Hvordan bør en optimal incentivkontrakt utformes?
						
					
					
					
					
					
					
					
			Marita Venøy og Lene Strønen Rørvik
						A18/12